Весна, коти,
медіаграмотність. До наймастабнішого заняття з пошуку фактів 1 березня
долучилися майже вісім тисяч осіб. Упродовж години (а саме стільки тривала всеукраїнська
акція «Не віррр – перевір») усі охочі виявляли маніпуляції у передвиборчих
кампаніях, вчилися розрізняти фейки і відокремлювати факти від суджень. Секрети
медіаграмотності розкривав вигаданий персонаж – кіт – у парі з добре навченим
координатором. Учасники перенеслися в країну Мурляндію, де намагалися
зрозуміти, що ж у ній трапилося, виконуючи практичні завдання.
Цей креативний захід,
організрований міжнародною організацією IREX, одночасно відбувся майже
у всіх областях України.
Коментарі
Дописати коментар