Нині, коли у спілкуванні-житті-медіасередовищі стираються шаблони,
кордони, рамки, стається справжня
дифузія смаків-ідей-вподобань. Цей мікс неабияк змінює наше світосприйняття,
розчиняє стереотипи, дає змогу відчути на смак суміш автентичного і нового,
екзотичного. Водночас виникає питання, як же залишитися унікальним, чим маєш
бути наділеним, аби залишатися собою, бути поміченим і привертати увагу. Чи не тому поняття «брендинг» сьогодні на
вустах? Ним рясніють не лише заголовки журналів чи інтернет-порталів, ним рясно
сипле у розмовах молодь, ба більше: юди старшого віку. Не вірите? Прислухайтесь
до розмов на мистецьких виставках, різноманітних заходах! Насправді поняття
брендинг значно ширше ніж просування унікальної продукції чи комплекс заходів,
спрямованих на розвиток чогось. Це – родзинки своєї родини, свого регіону,
країни, зрештою. Це коктейль внутрішніх «я», які творять неймовірні речі. Брендинг
– це все, до чого ми можемо торкнутися: рукою і душею. Він живе у наших словах,
моді, діях, талантах, мріях. Брендинг – це все, що робить нас унікальними.
Переможниця найдовгоочікуванішого шоу краси міста відверто поділилася враженнями. «Міс Бориспіль-2017» про… …Корону. Порівняно з тіарами, завойованими в школі і на «Випускниці», ця була важка. Ґулю не надавила, бо зачіска об’ємна і гарно її підтримувала. Поставила її на полицю з медалями і кубками, що завойовувала на різноманітних, переважно танцювальних, конкурсах. У піжамі з короною не фотографувалася, але зробила світлину молодшої сестрички з тіарою на голові. Для неї це фантастика: дивилася на нагороду зі сцени, а тут ще й приміряти змогла.
Коментарі
Дописати коментар